czwartek, 20 lutego 2014

Jestem lepsza niż byłam wczoraj, ale gorsza niż będę jutro

Hej :)
Czytając książkę Demi Lovato "bądź swoją siłą przez 365 dni w roku", którą wam serdecznie polecam ( postaram się napisać recenzję) znalazłam cytat w którym się zakochałam.
 "Matka mówiła mi: Jeśli będziesz żołnierzem, zostaniesz generałem. Jeśli będziesz zakonnikiem, zostaniesz papieżem. Zamiast tego byłem malarzem i zostałem Picassem" - Pablo Picasso.
Przesłaniem cytatu jest fakt, że powinniśmy robić rzeczy, które kochamy i w które możemy zaangażować się całym swoim sercem. Wierzyć w swoje możliwości i nigdy się nie poddawać. Walczyć do końca o każdy moment swojego istnienia.
W swoim życiu może i nie osiągnęłam jeszcze niczego tak wielkiego, że mogłabym się chwalić wszystkim, ale cieszą mnie nawet te najdrobniejsze lęki, które pokonuje w sobie z dnia na dzień. Kiedyś były to pająki, których jako dziecko panicznie się bałam. Dziś mogłabym stać obok takiego i nawet by mi nie przeszkodził. Oficjalnie próbuję nie być taka nieśmiała, otwierać się na ludzi i nie ufać im tak szybko.
Wiem, że to dzięki ludziom, którzy powtarzali mi, że się nie uda i że nic nie osiągnę,  jestem lepsza Zawzięłam się i jestem teraz gdzie jestem. Jestem osobą, którą być powinnam.



Dziękuje firmie Nikwax za wysłanie darmowych produktów ! :)
Produkty są genialne i na pewno jeszcze nie raz się w nie zaopatrzę.

41 komentarzy:

  1. Też postawiłam na siebie,jestem sobą.Dobrze mi z tym <3
    katie-style1771.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. w tej książce jest pełno świetnych cytatów. właśnie z bycia sobą jestem dumna :)
    http://kiricrazylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Grunt to się nie poddawać i dążyć do swoich celów uparcie i wytrwale ;)
    Trzymaj się kochana, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z Tobą w 100%. Świetny post. ;)
    Pozdrawiam i zapraszam:
    http://opisy-kosy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy blog. Obserwuję.
    www.momentforme89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. W tej książce są same takie super cytaty ;)

    ¦ olusiek-blog.blogspot.com

    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zamierzam przeczytać tą książkę ;) Naprawdę, twój blog jest mega :* Czekam na nowe posty, trochę poczytam i zaobserwuje ;)
    cherry-basia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Miał gość fajnych rodziców... Mam nadzieję że nie działa to w drugą stronę: skoro rodzice mówili mi że jestem nikim to nie mam szansy na życie? Pewnie nie mam, skoro pewność siebie jest tak straszliwie ważnym składnikiem sukcesu. Ale to nie do końca prawda. Przy tak artystycznych sprawach bardzo ważny jest po prostu talent. Czytam własnie biografię Kurta Cobaina, wokalisty Nirvany. On nie wierzył w siebie, nie radził sobie w życiu, był skrytym i antyspołecznym gościem. Rodzina go wywaliła kiedy był nastolatkiem. Mimo to osiągnął niesamowity sukces, pokazał swoją sztukę światu i choć bardzo szybko z niego odszedł, jego muzyka wciąż fascynuje takich zagubionych nastolatków jak ja. Sukces- takie piękne słowo! Ale czy na pewno tak bardzo niezbędna jest siła? Czy wszyscy musza być zdecydowanymi, pewnymi siebie ludźmi z twardym uściskiem dłoni? Czy nie ma miejsca dla nieśmiałych romantyków, nieszkodliwych dziwaków niepewnych siebie, jutra- niczego? Nie chcę być silna. Nie chcę gasić niepewności, dążyć do swego i walczyć z życiem. Wolę posiedzieć w cieniu refleksji i patrzeć na wodę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post!

    Zapraszam do mnie na nowy post!
    http://crimson-moon2000.blogspot.com/2014/02/44.html
    Pozdrawiam, Julita

    OdpowiedzUsuń
  10. That's so enlightening. I need that. I have a problem in dealing with my skills before, but now, I'm able to manage it. Keep on writing :)



    Please join my giveaway! Perfect for you! Easy to join :)
    THE GIRL BEHIND THE PEN

    OdpowiedzUsuń
  11. Cytat jest bardzo fajny ;) Twój blog również, dlatego obserwuję ;)

    siedemserc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. cholercia, miał fecet mamę. no, piękny cytat przyznam. Sama czasem nie wierze w swoje możliwości.. nie wiem, może spowodowane to jest niską samooceną, nie wiem..
    obserwuje i zapraszam.
    niedługo konkurs! :)
    http://mylifemyworldmymoment.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajny blog , obserwujemy ??
    www.simplefashioneffect.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekny cytat. Naprawde bardzo madry, przemyslany post. :) Gratuluje. <3
    http://veronicablogger7.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej.
    Nominowałem Twojego bloga do "LIBSTER BLOG AWARD" jest to nominacja, która pozwoli rozpowszechnić informację o Twoim blogu, przyznawana jest blogom o mniejszej liczbie obserwatorów, w zamian za dobrze wykonywaną pracę (blogowanie). Więcej informacji znajdziesz u mnie:
    http://chmielublog.blogspot.com
    Na prawdę świetny blog, byłoby Mi miło, gdybyś skomentowała moje odpowiedzi na pytania w nominacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cytat bardzo prawdziwy :)
    Pająków boję się panicznie (nawet takiego najmniejszego xd) i chyba nigdy nie przestane.
    Nieśmiałość,też chciałabym ją przezwyciężyć.
    Podoba mi się Twoje pozytywne myślenie.Tak trzymaj! :)

    http://o-justbreathe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny post, i cudowny cytat ;)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę kupic sobie tą książkę!
    Cudowny cytat..
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Boski post! Cudowny cytat. Też kocham ksiązkę Demii. ♥
    Zapraszam do mnie. Poklikałabyś w linki? Byłabym wdzięczna.
    pinkk-rainbow.blogspot.com/2014/02/choies.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Super post i blog <3

    ZAPRASZAM DO MNIE ABY POMÓC W JEDNYM POŚCIE - kaamcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo motywująco, świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny post! Jeśli miałabyś ochotę na wspólną obserwację, to daj znać :)
    paulaaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładne zdjęcia, super masz włosy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Chciałabym to przeczytać <3 Zgadzam się z tytułem, jest cudowny <3

    http://littleworldnessy.blogspot.com/2014/02/dziekuje.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeju tytuł posta to naprawde niezły cytat :)

    withmyownfeather.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne słowa :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy!
    thehauntedway.blogspot.com
    +obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  27. Dobrze napisane ♥

    http://pastel-memories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie napisane ;)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Cytat świetny ! :) Mam zamiar przeczytać jej książkę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. nie wiem dlaczego ale poruszył mnie ten post troszkę, i postanowiłam się nad tym dłużej zastanowić + na prawdę tu fajnie, jeśli ci się u mnie spodoba, możesz zaobserwować, na pewno się odwdzięcze. Zapraszam do mnie ada-aduska.blogspot.com ;*

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo ciekawy post , takich brakuje w świecie blogerów !

    http://lethaal.blogspot.com/
    Proszę o klikanie w linki . Sama wiesz jakie to dla mnie ważne :) Odwdzięcz się obserwacja i komentarzami :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cóż książka Demi jest dobra, bardzo motywuje

    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawa ta książka :)
    obserwacja za obserwację? :)
    http://kikarysiu2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten cytat jest piękny. Ja nie wiem kim będę, ale wiem, że chcę zrealizować moje marzenia. I to mi na pewno pomoże :)

    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Motywujące posty, są takie cudowne, gdy czytasz coś naładowanego pozytywna energią!
    Może wspólna obserwacja?
    http://niepasujacy-element.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń